byamanda

Alla inlägg under juli 2010

:)

Av amanda - 18 juli 2010 13:04

hej alla söta,

jo , min mobil är lite halv cepe & de är kanske

dags för en ny . men ja har lovat mej själv att ha

min tills jag blir 15, då är mobilen 3 år.

men pappa pumpar mej med att köpa en ny,

nån som vet nån bra ? :)

  

Av amanda - 18 juli 2010 08:57

har hänt massa nu, varit på akvarium,åkt runt ön.

träffat två killar , alexander & alle :)

haha dom är as söta , och sjuuukt roliga.

bilder kommer , JAG LOVAR!

yess, men nu är jag hemma.vill verkligen inte

hem till sverige.Men vi kommer väl nästa år ;)

berättar väl lite mer sen :)

PUSS

Av amanda - 12 juli 2010 13:33

dagen va best tills jag skulle kopa glass po gatan,

do allt blev svart , och sen ligger jag po marken ,

och har en som legger 7 lager tigerbalsam under nesan,

en masserar mina tinningar,en heller i mig vatten,

jag hade minst 70 pers runt mej.

Mor bettre nu ,efter att pappa tvingat i mej 2 flaskor

vatten, en kola , nudlar,en resord ,haha ;(

har lite ont i huvet,men pappa bjuder po lyxresturang ikv.

puss

Av amanda - 10 juli 2010 14:49

livet leker,

pappa har redan borjat snacka om vart vi

 ska resa nesta or,haha han er som han er ,

men jag er som han , so jag hjelper han ;)

kanske blir malaysia,eller kanske thailand,

men vill ha med mej en kompis & de gor bra

for pappa , vill ha med mej isabellamozarella

men do moste hon ha pengar och vilja :D

men de fixar sej :)

 

ah , hoppas alla har de bra, jag har sjuuukt best :d

Av amanda - 9 juli 2010 15:39

hihi sitter & smo skrattar , allt som hent i thailand,

typ ner jag & ellen okte ring ,ner ellen ramla av so

gjorde hon 3 kullbyttor & tappa bikinin ;)

vi lurar en thaikille ,( som er ker i frida ) att hon

egentligen heter fritchyyy ,hehe lite smo roligt faktiskt..

ellen er dum men vi er bestisar, & vi har sviiinkul :D

  

har forresten hittat den her klenningen her nere, for halva priset mot sverige,

cirka 50 kr trorja :)

Av amanda - 6 juli 2010 14:53

ellen & ja er bestisarr,


har sjukt kul,har nyss etit haj,as gott :)

hoppas alla ha de bra :)

Av amanda - 3 juli 2010 15:24

hejalla :D

sitter med ellen & frida,

andreas & beckky har precis dragit :(

vi har de sjuuukt kul , dom er asd roliga

& andreas er den snyggaste vi sett ;o hehe

ska te stockholm typ 31 & treffas.

haha ja & ellen har sjukt kul ,& frida men

ellen & jag har samma blondinskemt ;)

vi er svin bruna, och vi har kopt converse.

haha nu vet ni lite ;)

pusss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards